Pages

tadi kan...tadi kan

ad XM mengejut....bkn la mengejut sngt...dah inform dah...beselah aku..malsss... ponteng r klas...mcm cibais jew aex...aku bru jewk angan2 x nak gi kelas ptg tadi..

ax xtaw nak start dri mana.....okeyh.ary nie ad klas pagi taw...tapi aku ponteng.( sila jangan contohi aku)..sambunx la tido..next klas kowl 11.50 pagi tadi...aku dah rasew mls2 sudah..dah la x bngun sahur..panass..tekak kering..mcm2 cubaan..aduyai...tapi apa apapon maks tetaps pose nokss!!!


nak dijadikan cerita pukowl 11 aku dapat mcg dari anak ayam aku *BFF AKULAH*..

dia: ko x nak gy klas kew?
aku: x nak r malas..
dia:pegi r dowh...dah r semalm sehary suntok x gy klas...*nmpak sangat pemalas kan!*
aku:oh...erm..tngok r dlu mcm manew*emosi ngantok+malass*
dia:x bleyh tngok2 dlu..ko kne pegi jgak..
aku: yo laaa *x redha*

aku pon capai tuala..gi la mandi dengan tidak ikhlasnya....sampai klas...kami pelik..asal ramai sngat doh hari ni...mka2 yg x pnah nmpk dlm klas pown  titibe jew muncul..musykil...masuk klas..aku tnya dak pompuan niyh.,,

L: awak, asal ary nie klas mcm sardin?
P: awak x taw kew awak...ary nie ad xm la...
L: HELL!!!

OHMMJAY!!!apa kami nak buat???dah r x bce ap ap pown.....x prepare ap gy..kmi pown tkar tmpat duduk..duduk barisaan blakang sekali...*dah taw kami nak wat pew sila DIAM!!*hhahahaha

smpai jew kertas..kami melengut..x taw nak tulih apewh....aku boleyh tido gy...tapy kena mara ngun anak ayam lagi sekor..hahhahaha*kesian BFF aku kalau taw ax pnggil dy ank ayam*so kami pown toleh kanan toleh kiri..buat perkara yg terkeji itu..*SUDAH TAHU SILA DIAM!!*hahahahahaha......hahahhaha...aku siap bkk buku kowt..

dlm 15 minit kowt kami buat....dah x rela hati dah nak nengok kertas jawapan kami...kami pown hantarlkah dengan sukarelanya......penutupnya...kami masing2 balik hostel..ponteng klas satu lagy..huhuhuhu 
nie namanya GEDIK~~

                                 insaflah AZRY CYRUS oiiiii~


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang ads