Pages

Aku maHU bEg ItuYh!!!!

KAK SEPET!!!AI DAH POLLOW BLOG SEPETSHOP!!!* sila muntah laju2 ya!!*



kenapa saya nak beg itu??sbb kak sepet yg bagi..kalau x..ax sumpah x nak join contest..walaupun hadiah dy mercedes skaly pow,,,*sila percaya dngn ikhlasnya ^_^*.....

ax taw aku nieyh JANTAN...buat apa nak beg ouh..aku bukan pakai pown....and i said HELLO!!!I DONT CARE AS LONG AS KAK SEPET YANG BAGI......DIA IDOLA AKU TAW...hahaha *kak sepet sila abaikan ayat tadi.....cubaan ngampu sahaja*

actually aku mmg r jantan..tapi MAK AKU???jatan kewh???dy x leyh pkai handbag kew???so conclusion dy..AKU NAK BAGI MAK AKU!!!so kalau KORANK  x nak tengok mak aku sedyh..UNDILA AKU SEBAGAI PEMENANGNYA!!!*aikss..titebe*

aku nak tengok gak mak aku pkai beg bru mse raya thun nieyh....tiap2 tahum asik pkai beg samew jewh...so dengan memberi HADIAH BEG DARI KAK SEPET aku boleyh dpt duit raya lebeyh!!!*mereng*

aku juga nak menang sebab nak rapatkan hubungan antara adik dan kakak iaitu antara aku dan kak sepet..*gelis gelimans di situ*..so  law aku mng...brtmbh erat la aex hbungan kami berdua...*sekaly lagy cobaan membodek!!!*lalalala~

ntah..ax dah x taw nak ckp ap lagy dah....so endingnya di sini...KORANK UNDILA AKU KALAW X NAK TENGOK AKU JADI ANAK DERHAKA!!!....

P/S:sila abaikan kesalhan ejaan bahasa mahupun tatabahasa di atas AKU KAN REMAJA..KENA LA UP TO DATE..*MATI*

beg ITuyH saYA puNYA!!!

2 comments:

Sepet said...

hehehe...akak dah hampir2 nak bg beg percuma dah tadi...kahkahkah! kita tengok siapa yang kenaaaaa :)

azry CyruS!! said...

tapy tengok..comtestant lain..lagy hbat jewh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang ads