Pages

kenapa WATSON menghalau aku???

itu diaaaaaaa....tajuk mcm ax bersalah ya amat!!actually ax brhenty coz ax nak smbung blaja...yew la keja la isi masa lapang...ax bkn mcm korank ank orang berada suma.....(tachinx siot!!)..lupakan larh.....

aku start keje kat company ax nie pada 1st April 2011 dan ax berhenty pada 15hb julai 2011..( ax ingat okeyh tarikh ax start bekerje)..korank msty ingat kan keje at watson best...rata2 kwn2 ax dan sepupu sepapat ax dioranx suma kata keje watson BEST!!!( HAKIKATNYA X!!!)..

nie r alasan knapa diorank kata keje watson best...:
  • keje duduk dlm air cond.
  • x bnyx keje leyh rilex skit
  • ad syift so x pnat skit.
  • gaji basic bnyax.
  • ad annual dinner
  • bonus banyax
  • glamor keje watson
  • dpt brg free
  • dpat pkai make up kew ap kewh yg mhl2 ( tester)
  • uniforn dy ber'class'

im like haloooooo!!!!!indah khabar dari rupa sahaja okeyh!!!seriously ax ad penjelasan yang tepat lagi bernas untuk suma alasan2 di atas..............

  • mmg la duduk dalam air cond..tapy kmi x terasa pown duduk dlm air cond..nak layan customer la..nak top up brg la...nak replenish stock la...kmi bkn leyh duduk..berdiri jew...x lenguh kaki maks noks??!!x terasew air cond nyerrr...mkin panass haty ad r..pnat jew mmanjang!!
  • x bnyk keje????yew la...msuk keje kna sapu smpah, mop lantai ( kat dalam kedai) pastue buat bnda yg sama kat luar kdai plak..pas ouh bkk kdai...top up brg dlm stor..jga floor tngok customer..jadi cashier kirew float sambil top up brg....pas tue tukar plano la..price change over la...kire top 20 la...lyn kehendak customer la..VOIDS, REFUND, DOUBLE SCAN X PYH CKP R..kehendak customer suam mcm2...nak kena kejar ATV and SALES lagy..KAD kene jual...tue law x dew stock smpai..kalau stock smpai...MASYALLAH..penat dowh...kalo ad 43 toolbox +21 cotton?? x mamposh...naseb ax berhenty sblowm raya..dngr kata lagi nak raya stock dtg mkin nak gila....kdai ax stock dtg seminggu 3 kali..tapy kalau warehouse sengal hantar hari2..x PUNAH!!!best kew??????
  • mmg la keje mcm ax nie ad syift..pagi dan oetang...pagi msuk kowl 8.30-5.30. syift ptg 1.30-11.00 malam...tapi itu suma penipuuuuuuu!!!!!!ax pnah syift pagi..korank taw balik kowl brapew??balik kowl 9.30 malam........alasan sales x bid terget gy...CRM x lpas..*CRM ouh kad watson yg korank wat rm12 tue!!!*kalau ad stock sampai????lagy sakit haty!!!silap hary bulan kena FULL....FULL law berbayar x pew r....aku akui mmg la berbayar..tapy lambat la.....bejembut la aku nak nunggu OT aku masuk!!!*so korank dah skew kew??*
  • banyak la ko gajy kami bnyak...mkin x puas aty ad la....ak nie pown basic 700..tak culup taw *gilas tamak setan nieyh!!!*baju ax ja dah 400 lebeyh..sila jgn pcaya!!!tolak spf lagy..sosconyew lagy..dah tngal 6rat jew..plg tinggy pnah ax dpt 9rat...tue campur ot la...( sila jgn contohi aku..manusia tamak lagi takbur!!)
  • nie aku suka..ad annual dinner....nie je sbb ax skew keje watson!!!hahha....tapi ko sukew kew dah berdisco mal tue...esok kna FULL????????korank sukew????MAKS X SANGUP NOKS!!!!!
  • bonus banyak?????????mmg arr..tapy berapew lew sngat..ad tue mmg ad,,,tapi ad syarat2 tertentu taw...first BONUS STOCK TAKE...bonus dy mmg lumayan r..sebulan gajy....tapy kalaw bnyx short n xcess...ada harapan kew nak dapat..????lagy satu semua bonus untuk semua pekerja yg dah CONFIRM...mksudnyew dah lpas 3 bulan keje..mcm sapew yg msuk awal tup2 dah kena stock take???penatt jewh dy wat keja segala bagai..BONUS HARAM X !DEW!!!!!
  • GLAMOR KEWWW????selepas baca rintihan jiwa aku yg merana kat ats niyh...nak kew korank....???ciceterrrrr.......
  • brg free????mmg adew..tapi untuk CUSTOMER SAHAJA????kami law ambik kena warning letter taw!!!CCTV NAMPAK CIK ODAH OIII??? *tapi aku ambik jugax..ap aku peduliyh!!*
  • TESTER???JUGA UNTUK CUSTOMER CIK PIAH......BUKAN UNTUK STAFF...lalallaala~
  • berclass la sngat....uniform dy.....x best langsung..........smart lagi bju sekolah akuh...*hehehhe*

tue jewlah luahan hati aku sebagai pekerja watson sendiri...so korank nak ke keje kat watson?selepas ap yg akuyh tulih?aku bukan nak jatuhkan watson atau apa2 sekalipun..aku jst nak luahkan isi hati aku jew.....nie kan diary aku..SO SKE ATY AKU LA..hahaah..apa2 pon aku ttp suka keja kat watson bub ad kakak2 lain yg sporting ya amat...yg sekepala ngun aku..so ax x la tension sngt..huhuhuhu...

knagan aku keja watson ngun promoter vasaline
betapa minyaknyew kulit aku

UCAPAN:LIKE ENTRY AKU UNTUK CONTEST AKK SEPET!


6 comments:

~AiMi SyAhiRAh~ said...

ala.. baru je nk dpt diskaun shopping kat watson! hehe..

azry CyruS!! said...

jadi pekerja dulu la...tapi knew thn yekk..~

Fadilah junuidin said...

Selalu bahagian management mcm supervisor bila dh iv ngn sm lama x nk tggu HQ call?

beLLa said...

Kerja Watsons lagi best dari Guardian. Trust me, i know sbb aku dh kerja dkt dua2 tempat. Kalau ko rasa Watsons x best, Guardian 10 kali ganda lagi x best. Serious!

Mijie said...

hye , boleh chat sy tak kejap . nak tanya heheh . 0129476198 takpun misscal . nanti sy wassap . urgent .

Unknown said...

Aku tgh kje watson ni mmg x best,penat,blk awal jgn mimpi lah,aku xkn topup brg kalo stock sampai time aku nk blk..sorry lah..aku xder lah sebaik dan sebodoh tuh..cukup time aku blk..aku bru kje bulan ni pastuh nk stock take 3hb ni compem aku x dpt bonus sbb blom kompem,ni bru dpt offer laen jadi mmg nk blah lah..x boleh go watson ni...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang ads