Pages

si lady gaga yang gila.....


jgn mara ok sapa yg suka lady gaga tu....aku bkn anti minah ni...tapi aku just musykil jew...dia ni manusia spisis ap ntah.....korank tak pelik ke???aku sendiri tengok pon pelik...tapi lagu ad yg best...tapi AWAS!!ada yang berunsurkan kekhurafatan.....jom kita selongkar kepelikan minah bernama LADY GAGA ni...

BAJU-BAJU dia....korang tengok la baju-baju dia..mcm di luar jangkaan kan....tapi still lagi dinobatkan SEBAGAI FESYEN ICON...aku rasa jiran sebelah rumah aku lagi CLASS fesyen dia....*ni confem tipu*

mak ni kan miskin..mak ambil buih2
sabun mak cover la badan mak nie

mak tak dew duit nokss...
x de sape nak sponsor baju..
kain pon mak x mampu beli....
mak gna je la daging kat dlm peti ais..
RAMBUT-RAMBUT dia..ya rabbi ya karim...mcm sarang tebuan aku nengok..ni mesti kes YUKO YAMASHITA ke...DR FRANCISSA FUSSCO(komfiden je aku eja) tak nak setting rambut dia..so dia panggil la AKU untuk setting rambut dia..tu sebab jadi cacat mcm tue...*muka x bersalah*..

nie AZRY CYRUS yang salah..
dia guna CLOROX warnakan rambut maks!!!

maks x de duit nak beli topi....
rambut mak kan panjag ala2 rapunzel gitu
so mak gulung2 la smpai jadi topi
ko ad???

KASUT-KASUT dia...walaupun dah berkali2 minah ni jatuh..x insap2 jugak!!!nak jugak pakai kasut tumit sampai tinggi langit....aku harap la...masa dia jalan2 tak pon masa tengah dok nari2 pakai kasut tu...tumit dia patah...aku konfom gelak sampai pecah perot!!!!*kalau nak buat dosa..akulah pemenangnya...hohooho~

buat apa mak nak menbazir!!
kasut mak ka berlunggok..
so mak recyle la..
tapi mak pthkan tumit dia....
ko ad???


 
mak ni kan ganas orangnya
mak bunuh ular sawa and landak...
so jadilah kasut ini...
jimat koss mak nokss..











so..aku ni bukanlh nak suruh korang anti dia ke apa..aku just tunjukkan kepelikkan dia je...dia kan mmg pelik....so kita ni yang waras ni jgnla nak mncuba mnjadi gila macam dia *eh..aku waras ke???*

yang paling penting sekali...aku bukanlah LADY GAGA aku just AZRY CYRUS je,,,*sewel+mereng+gila meroyan*

keGAGAan tlah melanda..
opss bkan keGEDIKan..

sapa yg uplod pic ni!!!
*bodo kan*


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang ads