Pages

cerita pasal AZRY CYRUS


ini adalah aku...semasa bayi...sumpah!!!mesti korank tak percaya kan?aku tau sebab comel sangat kan...*tangan di dada mata ke atas*...

ok..hari aku nak cerita pasal aku.....YES!!pasal AZRY CYRUS *kenapa perlu ad CYRUS??*
 ye la, selama hari ni aku buat entry semua merapu meraban..tak pernah pon aku stori mori pasal diriku ek...

ok better kita mulakan sekarang sebelum dah jadi bebelan.aku tak gemor le nak crita pasal aku dalam bentuk karangan ni..CEPAT BORINK NOKSSS!!!..

nama: muhamamad zainoor azry bin md zainal ( ni ikut IC ok.CYRUS belum tambah lagi)

muka mintak penampar kan??
umur: officiallynyer 18 tahun,,,yess!!!aku muda lagi tak macam korang semua dah KERTUU!! aku lahir     28.11.dan aku berbintang SAGGITARIUS...
(fakta: miley cyrus lahir 23.11 dan berbintang SAGGITARIUS. dia juga 18 tahun)

bilangan adik beradik: 3 orang. aku yang paling bongsu dan mempunyai 2 orang adik bawah aku. (maksudnye di sini. aku adalah anak sulung tapi perasan anak bongsu sebab family sayang aku lebeh!!!)


hobi & minat: aku suka semua bnda yang berkenaan dengan miley cyrus!!dari rambut smapai ke hujung kaki *pergh!!obses sangat kott*kalau noleh aku nak jadi macam dia *gedik*. popular...kaya..etc...(sambil gigit jari dan kenyit2 mata laju2*........
aku juga suka mengacau dan amat menyanyangi  adik 2nd aku..aku suka buli diA dan salahkan dia dalam apa jua keadaan *kenapa aku tulis BAKU gila!!!*
aku ni anak mak..so aku amat manja and rapat ngun mak aku...tak kan ngun jiran sebelah rumah plak kan..hasilnya..lahirlah aku yang gedik ini...*titibe salahkan mak!!x baek ooo*


p/s: terasA sedikit kebudak-budakkan apabila menconteng gambar di atas.

sekarang aku tengah study. kat UPM, aku amik Diploma TESL. aku kan look stupid when im speak in malay! so aku amik lah tesl.

aku tak tau nak cerita apa lagi dah. hurm..oh YES!!!dulu aku ad BFF *sahabat karib selamanya* dulu ja..sekarang ada yang baru. aku sentap dngn BFF lama aku. Nak tau?! TUNGGU!!!


ni aku dngan bekas BFF aku....SENTAP LAGI NGUN KO WAHAI MANUSIA X KENANG BUDI!!!

eeh..ehh dah lari tajuk ni...aku dah malas dah nak naip ni..dah cramp dah ni..so. aku rasa samapai sini la~x kuasa dah maks nak nulis lagi...daaaaaa~~~

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang ads