Pages

cakap ibu ada benarnya~

hurm..btowl r kata orag tua...jgn melawan ckp orang tua...aku dah jadi dah...aku dah terima nasib dah...kesian kat aku kan...( tolong r kesian kat aku)..ayat sadis bagai  kan..pas nie kalau mak aku kata mcm tue aku kan ikot jew...kalo mak aku kta mcm nie ax pown akn ikowy jew..nanty msty jew ad bnda yg x kna...

ptg tadi..mak aku tpon aku nak masukkan wit...dia tnya nak bank in bank mana CIMB kew BSN kew MAYBANK kew...dan segala bagai bank lagi lah....ak kta la BSN la..bub ak dah hafal num acc ax..mak aku plak pegi tepon ax mnx num acc masew ax ngah ad klas...so mmg ax bg BSN la...

mama: abg..bak num acc, mama nak bank in wit..mama taw wit dah x dew ouh...( hell la kalau mak aku taw aku  xdew wit...slalunya aku yg ngadu~)
CYRUS: nak bsn?cimb?maybank?....
mama: bak sini yg CIMB ouh..sng skit ad machine cash deposit dy..BSN remeh r..
CYRUS: alah...abg ad klas nieyh...x ingat la yg CIMB pnya..BSN pnya ingat la....ala..BSN punya lah..bknyew lama naw nak nungu beratur ouh...
mama: hurm..ok lah bak r cni...kalaw bank tutup..mama x dpt bank in ry nieyh..mama bank in esok..jgn mara aex..
CYRUS: hurm..x mara lew....janjy dapat wit...hahahah
mama: ok..i love u....


sila percaya mama aku kata i love u kat aku...AKU KAN ANAK MAMA!!AKU ANAK PALING BONGSU!!( HELL LA ANAK PALING BONGSU!!!)

ok nak dijadikan cerita,,mak ax x dpt bank in hary niyh...so dy bank in esowk....esowk ouh dy dah bank in....dy tpon ax dy dah bank in....dy suh ax amek cpat2...aku kata mals...bank jaoh..wit dalam dompet bnyak agy...( BANYAK LA SANGAT!!!DAH KERING NOKSSS)...so aku balik ostel tido...

then aku bangun..mandy...mengedikz( itu kemestian..:hobi) nak pgy bkk pose ngun BFF aku....ax pown pegi la kat RESTORAN niyh..( HELL RESTORAN!!)..hahaha..dah siap order...mse tue bru pkowl 6.30 ptg...ax kata kat BFF ax suh tunggu jap..ax nak cucuk wit...pegy bank BSN sana..pegy2...ax pengsan depan BANK!!( SILA PERCAYA ALASAN BODOH ITUYH....)...OUT OF SERVICE!!!VAVI LA...mula ax nak mncarut segala bagai...

dah merata ax gy bank sana sini...suma reject kad BSN aku...VUTO!! la...kan dah terkeluar...smpai 7.30 kot ax cri bank....tepon ax mmg berdering r mcg BFF ax tnya WHERE AM I..wahh TITIBE!!ax pown malas nak cri bank ax balik mkn..MAKS POSE NOKSS..MAK NAK GY BKK POSE NGUN ANK2 AYM YG MENUNNGU MAK DI SANA!!!* kena lempang!!!tros maty!!*


aku ngadu r kat BFF ax...ngadu sambil makan..masew ouh mmg x dew selera nak mkn la.....( HABEH JGAX TOM YAM AX!!!BUDUSSS!!)

pas mkn ax gy meronda gy ngun BFFs ax cri bank..still kena reject!VAVI LA BSN..AX X NAK PAKAI KAU DAH PAS NIE...ax dah letih campur geram campur nak maki ( naseb dah bkk pose..law x ...mmg rendah la pahala pose ax..)naseb esowk sabtu..leyh ax rilek bdn skit...wit dlm dompet ax tnggal lagy RM* jew...( nilai wag terpaksew dirahsiakan...ats sebab2 tertentu ^-^)...ax blik tido dgn hrapan esowk BSN dah WARAS kembaly...

naj dijadikan cerite..pg esowknyew aku pgi blek BSN..HELL kali ke-2..OUT OF SERVICE lagi..PUNGKOK LA!!..ka dah dose lagi....ax dah maty idea..so ax wat pilihan BSN area lain msty bleyh kan...so aku amek risiko..hbeskan wit ax nek LRT gy MASJID JAMEK sana...wit ax mmg ckup wat tmbg pegi jew la..ax msew ouh dngn harapan BANK di sana boleyh guna....

dah smpai masjid jamek...ax lary2 pgi BSN..( MAKSS STILL POSE NOKSSSS)korank taw x..HELL KE-3..OUT OF SERVICES JGAX!!!ax pkir pose jew...tidak ax dah rosakkan dah ATM uh...ATM lain..mmg sah2 r reject ax pnya kad.....ax nengox masew ouh...suma pemengang BSN pown keadaan kritikal mcm ax....ax dah maty idea..wit tambang balik dah x dew....so ax pax pown msew pgi surau smnyang hajat!!( MOTIP;dah susah bru ingat tuhan!!!jgn contohi ax..contohi hajah nurbayah!)hahahah...so..ax dah penat thp gila babeng sew ouh...aku titido kat surau...dlm pkowl 5 aku terjagew....ax ngun perasaan redha..ax pdi bank bsn..ax nmpak ORANG DAH BERATUR!!!ax tergedikz r kat situ..melompat terkinja2..*sila pecaya*
ax msew ouh THANK GOD gilas2...ax selesai cucuk wit..ax balik n tido dgn haty yg tenang!!!

pengajaran: BUAT APA YHG MAK SURUH KALAU X NAK SUSAH!!
pesanan:  JGN TIME SUSAH BRU NAK INGAT TUHAN..JGN CONTOHI AKUH...
ucapan: SELAMAT BERPOSE ANAK2 AYAM SUMA!!MAKS POSE NOKSSSS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang ads