Pages

dah siap sudah!!

dah siap dah makan tadi...gila....puasa...*lyankan jew la...aku mmg gila*

actually sudah lama aku tidak mengupdate...bukan apa aku just bizi skit kebelakangan nnie....aku kan studet..so manyak bizi maaa~*ayat poyos gila bagai an...*

  • assigment aku dah siap sudah~( walaupun dah lama tangguh.....lecturer  bg lama dah...tapi aku ni malas nak buat..bila dateline dah dekat mula kelam kabut)
  • presentation dah ready!!!~(ready la sangat!!!dgn teamate aku banyak balik kampung!!!)
  • mid term tinggal lagi satu subjek~yeay!!(tinggalah berapa subjek pon..aku bkannya study pon!!4 plat gak...lalala~)
MATILA GEDIK LAGI!!!
so..pas nie ku x tahu nak buat apa????mati kutu la kot..x pon mati teros..*mati la gedik lagi*..
hurm...korank bagi la idea..*gilas..nak buat apa pon nak tnya orang*
pas nie aku 24 jam blogging kot.........

*mati gedik*

nari mengedikz~
korank pergii like entry saya mahu beg ituyh

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang ads